Re: Skanery.

Autor: <adadur_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 10:20:18 MET

> Kto może podpowiedzieć jaki skaner wybrac aby była dobra jakość, do ok.
> 800zł (Agfa, Plustek, Mustek inne).
> Skaner ma służyc przede wszystkim do obsługi stron internetowych jak i OCR.
> Czy z portem USB jest mozliwość pracy pod Windowsem NT?

ostatnio kupiłem skaner.
Wybrałem Plustek 1248U. Dlaczego:
1. Zajebiście szybki (OCR A4 dla 300dpi robi w 23 sekundy)
2. Tani cena do 330 PLN (ja kupiłem za 326 PLN)
3. Połączenie przez USB
4. 600x1200 dpi
5. Głębia 36 max 48
Niestety (a może to dobrze) nie ma za nim rzadnych przycisków.
Nie ma taż przystawki na slajdy no bo dla mnie jest ona wogólne nie potrzebna
ale jeśli chcesz to szukaj modeli U12, 12000, itp wiem że są chyba ze trzy
modele PLusteka za 399 PLN w Media MArkt w Gdańsku (ICH CENY SKLEPOWE TO 480 I
499 pln).
Myślę że jesli USB nie chodzi pod NT to zmienić na W2K i będzie chodzil.