Re: hp deskjet 640

Autor: <M_at_r!usz>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 09:10:50 MET

> czesc
> mam pytanko. chodzi mi o tryb roboczy tej drukarki. czy to jest normalne
ze
> pionowe linie (np przy druku tabelek) no i tekst jest troszeczke
> porozjezdzany. drukarka przy kolejnych przesuwach glowicy robi male
schodki.
> w trybie normalnym tego nie ma. czy jest to powod do reklamacji.
> u kolegi ten efekt jest bardzo malo widoczny.
>
> pawelnet

Reklamować zawsze możesz spróbować ale szanse raczej znikome :-)
W ogóle drukarki z serii 600 nie są warte kupowania (Słaba jakość i przede
wszystkim dużo droższy koszt wydruku niż tych z serii 700, 800, 900)
Ja zmieniłem z HP 690 na HP 890, a następnie przymusowo na HP 815 i muszę
przyznać że warto dopłacić (Tym bardzie że te z serii 700 są teraz naprawdę
tanie).

Pozdrawiam
M@r!usz