SAMSUNG YEPP YP-NEP i w2k

Autor: Jan Pieczykolan <pies_at_prokuratura.tarnow.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 09:43:03 MET

Witam !!!

Mam YEPP-a (odtwarzacz MP3 Samsunga) i w2k... oraz straszne klopoty.
Zalozylem Yepp Explorer i proboje sie skomunikowac, mam wlaczone ECC w
biosie, w ustawieniach LPT1 mam, zeby port dostawal przerwanie, co jeszcze ?
Gdy proboje sie polaczyc z YEPPEM to myszka bardzo zacina i nic z tego nie
wychodzi, a ustawialem i na Bi-dir, na ECC i na AUTO, o co chodzi ?

Wogole to jakie pliki moge do niego zaladowac i czym mam je przygotowac ?
Mam mp3 112 i program wyrzuca mi, ze "Unable to get file info" i cos
takiego, o co chodzi ?

p.

Jasiek

"Dalem mu zycie nic nie warte, ale dalem mu rowniez zelazna wole zycia. Byla
to pospolita mieszanka na planecie o nazwie Ziemia."