Re: Jaka karta graficzna?

Autor: Wonder <wonder34_at_poczta.fm>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 04:15:35 MET

> Mam AMD K6-2 333 MHz, 64 MB RAM, Diamond Viper na 4 MB Rivir 128 i to
> wszystko na płycie FIC Via MVP3+. Chciałbym zapytać jaką kartę graficzną w
> cenie do 350 zł. polecalibyście przy takiej konfiguracji?
> Mam na myśli takie karty jak np.:
> Riva TNT2 Vanta 16 MB
> Riva TNT2 M64 32 MB
> Riva TNT2 PRO 32 MB
> Wiem, że rozrzut jest duży. Interesuje mnie optymalna wydajność za
rozsądną
> cenę. Cel: gry. A czy w ogóle warto kupować niefirmowe karty?

Cześć.
Jeszcze niedawno miałem K6-2 333MHz i VooDoo3 2000 PCI. Płyta nie
miała złącza AGP. Potem zmieniłem K6 na Durona i KT7, ale grafikę
miałem nadal na V3. Następnie wymieniłem V3 na GeForce2 MX. Dość
szybko zmieniłem GF2 na Matroxa G400, i przy tym zostanę. Przynajmniej
do czasu gdy pojawi się Matrox G800. W czasie gdy miałem K6 i V3
kolega miał Celerona 400 i TNT2 M64 32MB. U mnie wszystko chodziło
lepiej, trochę szybciej, pomimo że TNT było na AGP. A obraz na V3 wcale
nie był gorszy niż na TNT. Ostatecznie mogę powiedzieć że wolę
VooDoo3 niż TNT2 i GF2. I to bym ci polecił. Na VIA MVP3 będziesz miał na
pewno mniej problemów z V3. I będzie szybsza niż Vanta i M64.
TNT2 PRO może będzie szybsza od V3, ale czy te parę ramek jest
takie ważne? Noo, jeśli tak to VooDoo3 3000 AGP;)

Pozdrowienia
Wonder