Re: duron temp pytanie

Autor: Krzysiek <Silverman_at_go2.pl>
Data: Sun 04 Feb 2001 - 18:48:27 MET

From: "SzEsKi" <szeski@box43.gnet.pl>

> czy temp.52-58 stopni na moim Duronie 600@800 (6 x 133)miesci sie w
> granicach normy i
> moge spokojnie pracowac na nim?

procki amd to twarde sztuki powinien wytrzymac

> Mam cooler Titan TTC-M5AB Chrome Orb, posmarowalem tez procka i cooler
pasta
> silikonowa, jednak temp nie chce mi spasc ponizej 50 st C. Co moge jeszcze
> zastosowac zeby zbic temperature z proca?

to zalezy jaka to pasta silikonowa bo jest taka przezroczysta ktora bardziej
nadaje sie na wazeline
no wiec kiedys ktos u nas w pracy mial atki wizjonerski pomysl aby
chlodzic przez sprezarke feronowa z lodowki jakos to tam mialo dmuchac zimne
powietrze nawt cos tam kombinowal w doomu ale powiedzial
bylo by glosne i trzezlo by troche calym kompem wiec lepiej kup
porzadny radiator z wiatrakim na 7000 obrotow ale on tez bedzie dosc glosny

Krzysiek

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet