Odp: Jak zmienić logo startowe Windows 98 SE pl ???

Autor: Grzechoo <grzesiek_at_ds6.pg.gda.pl>
Data: Sun 04 Feb 2001 - 15:50:01 MET

Użytkownik Tomato <maksymtom@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:95jmjp$o48$1@news.tpi.pl...
> Chodzi mi o to co to za plik, jak sie nazywa, oraz gdzie leży.
> Pomóżcie mi bo już znudziło mnie to stare logo. Za wszelkie odpowiedzi
> wielkie dzięki.

O ile dobrze pamietam to:
logo.sys - obrazek startowy, powiniem byc umieszczony na c:\
logos.sys - obrazek 'Mozna teraz bezpiecznie wylaczyc komputer' w c:\windows
logow.sys - obrazek 'Zamykanie systemu windows' w c:\windows

Obrazka logo.sys nie znajdziesz bo go po prostu nie ma (jezeli jeszcze go
nie zmieniales), ale jezeli stworzysz taki i umiescisz go na c:\ to obrazek
bedzie ladowal sie z tego pliku.
Tylko pamietaj, ze obrazkami startoymi nie moga byc zwykle bitmapy ze
zmienionym rozszerzeniem. Musza one miec odpowiednia liczbe kolorow i
rozdzielczosc(sa dosc mocno odksztalcone). Dokladnie tych parametrow nie
pamietam wiec Ci nie pomoge, ale pogrzeb troche po sieci to napewno cos
znajdziesz.

Grzechoo