Co to jest USB Device ?

Autor: Luke <tlove_at_z.pl>
Data: Sat 03 Feb 2001 - 23:01:19 MET

Mam nagrywarke zewnetrzna Kodak 4832e i podlaczam ja do portu USB.
Po podlaczeniu Windows wykrywa nowe urzadzenie USB (Device) wkladam plytke z
Win 98 i kaze mu szukac sterownikow a on mowi ze nie znalazl.
I nie wiem co dalej.
Tak w ogole to nagrywara wujasa a on mowi ze nie ma do niej sterownikow
tylko dal mi plytke Adaptec`a a na niej jest Easy Cd Creator i Direct CD.
On podobno zainstalowal nagryware za pomoca tej plyty (ale na niej nie ma
zadnych sterownikow tylko te dwa ww programy)

Pozdrawiam i dzieki za pomoc