Re: Po upgrade firmware nagrywarki (nieudanym?)

Autor: Tequilla <zrogon_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Feb 2001 - 22:17:42 MET

"plitkin" <plitkin@interia.pl> wrote in message
news:95hgn0$t6a$1@news.tpi.pl...
> i wylacz DMA

i mam nadzieje ze najpierw sprawdziles czy flash-ujesz wlasciwa wersje
firmware - upgrade dziala tylko z wyjsciowymi wersjami 1.0A/1.0X/1.1B. , a
musze przyznac ze to mi wyglada na wlasnie problem z wersja wyjsciowa
w takiej sytuacji musisz przeflaszowac do tylu tzn wrocic do poprzedniej
wersji firmware'u ale czy to ci sie uda tego nie wiem...

Tequilla