Joystick - "Bez polaczenia"

Autor: Artek <mapenar_at_poczta.fm>
Data: Sat 03 Feb 2001 - 21:11:47 MET

Pare dni temu zakupilem joystick firmy Genius Flight 2000. Zainstalowalem go
w systemie (Windows 98 SE) i wszystko byloby w porzadku gdybym mial komputer
caly czas wlaczony. W momencie gdy go wylacze i po jakims czasie znowy
wlacze to joystick jest "Bez polaczenia" . Moja karta muzyczna to Vortex
SQ1500 na plycie GA-7ZM na chipsecie VIA KT133, 133 MB RAM, karta graficzna
Winfast TNT M64 . Jedyny sposob jaki ja na to znalazlem to ponowna
reinstalacja sterownikow karty muzycznej. Co mozna innego zrobic aby
joystick pozostawal caly czas "w polaczeniu" ?

--
Artek
mailto:mapenar@poczta.fm