Re: Podkrecanie Durona i reinstall WinNT4

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski <gicusso_at_interia.pl>
Data: Sat 03 Feb 2001 - 12:15:33 MET

"SzEsKi" <szeski@box43.gnet.pl> wrote in message
news:95gnt6$4c6$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Czy mozliwe jest podkrecanie durona bez reinstalacji systemu? Mam teraz
600
> ale gdy krece na 800 (6 x 133 Plyta Soltek 75 KAV-X) to mam niebieski
ekran.
> W 95 wszystko jest OK? Da sie jakos wyjsc z tego problemu bez ponownej
> instalacji?

Instalowanie windy i podkręcanie proca to dwie zupełnie różne rzeczy. Nawet
reinstalacja nic nie pomoże, po prostu procek jest niestabilny na takiej
prędkości. Podnieś napięcie zasilania. Może to też być kwestja pamięci,
które nie wytrzymują FSB 133MHz (powinny być PC133)

--
Paweł Spychalski aka Dziku
http://gicusso.w.interia.pl