rajestrowanie dzwieku

Autor: Egyptian <xxx4_at_go2.pl>
Data: Sat 03 Feb 2001 - 17:36:52 MET

Bardzo bym prosil o padanie mi nazwy jakiegos programu ktory potrafil by
rejestrowac dzwiek z LINE IN i odrazu w locie kompresowac do mp3. Wiem ze
takie cos potrafil audiograbber ale ostatnio przestal mi dzialac. Pisze ze
zly serial chodz wczesniej byl dobry idzialalo wszystko ok. Wersja free
potrafila zgrywac ale po jej instalacji nie wykrywa w ogole sygnalu z
wejscia nie wiem co robic a potrzebne mi to na sobote do 00:00 bo wtedy chce
audycje nagrac.