Re: AMD i filmy

Autor: Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
Data: Sat 03 Feb 2001 - 17:53:29 MET

Hi,

bv3 wrote:

> a jakość dźwięku na tej yamasze? w sumie te karty są poniżej 100pln (jesli
> myślimy o tym samym)

O tym samym :) Jak masz dobrą płytę główną, to jakość dźwięku jest
świetna. Oczywiście nie testowałem nawet jakichśtam udziwnień 3D (choć
te karty coś mają w tym stylu) -- czyste stereo zawsze jest najlepsze.

Niektóre karty mają też cyfrowe wyjście dźwiękowe i wtedy niezależnie
od jakości płyty głównej masz idealnie czysty dźwięk; niestety wzmac-
niacze cyfrowe są dość drogie :(

U mnie niestety jest nieco źle rozwiązane filtrowanie zasilania PCI na
płycie głównej i gdy procesor nie pracuje, w tle słyszę cicho w głoś-
nikach pracę całego komputera. Puszczenie muzyki albo obciążenie
procesora oczywiście od razu usuwają problem, ale jak nic nie gra to
potrafi być to troszkę denerwujące.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |