Re: WD 30,6 GB

Autor: Lwiczek <lwiczek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Feb 2001 - 13:39:46 MET

Użytkownik T.F. <tomekf@poland.com> w artykule news:95grd6$r7v$1@news.tpi.pl
napisał...

> A wiesz jaka jest roznica pomiedzy 1000 a 1024 ???
> Bo dla producentow dyskow NIE ma roznicy :-((

Wiem, ale na 100% jest to dysk 30,6 GB, ale po moim nieudanym
partycjonowaniu jes jako 28,6. Mam niedparte wrazenie (30,6 - 28,6 = 2 GB)
ze to przez zastosowanie fdiska z win 95 (wydaje mi sie, ze ma on
ograniczenie do 2 GB partycji).

--
Pozdrawiam
 \\     Lwiczek   _-_   lwiczek@poczta.onet.pl          \\