Re: [SBL] I have some problem

Autor: squall <Squal_Leonhart_at_interia.pl>
Data: Sat 03 Feb 2001 - 12:23:34 MET

Witam

> 1. sciag sobie nowe stery liveware 3.0
hm.... moglbys mi wyjasnic co to jest liveware? na plytce mam tylko SB Live
Value i Experience wiec sam nie wiem no i ktora wersje sciagna, pelna czy
update?

> To chyba tyle. Aha pamietaj o sterownikach via 4in1 , ich instalcja w
> stabilnej wersji 4.25 to koniecznosc.
Tak tak mam jes na plytce od solteka i zainstalowane ale.... i tak sciagne z
sieci nowsza wersje..

Dzieki za odez sproboje jak pisales i dam znac

PS
Wiesz to z doswiadczenia czy moze tak podejzewasz?

--
pozdrawiam