WD 30,6 GB

Autor: Lwiczek <lwiczek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Feb 2001 - 12:17:11 MET

Witam
Mam nowego kompa (dysk niespartycjonowany), bylem 'ynteligantny' i chcac
zalozyc partycje uzylem fdisk'a z win95 :-(( i jak sie zorientowalem co
zrobilem, bylo juz za pozno. Pozniej uzylem fdiska z win 98, ale do
dyspozycji pozostalo juz tylko 28,6 GB miejsca na dysku. Czy jest jakis
sposob na odzyskanie tych 2 GB. Probowalem juz usowac partycje fdiskiem
(zarowno z Win95, jak i z Win98), ale to nic nie pomoglo. Domyslam sie, ze
mozna skorzystac z Patition Magic (jestem na etapie sciagania), ale
prosilbym o dokladne instrukcje.

--
Pozdrawiam
 \\     Lwiczek   _-_   lwiczek@poczta.onet.pl          \\