Re: Zestaw do 3500zl

Autor: plitkin <plitkin_at_interia.pl>
Data: Sat 03 Feb 2001 - 09:59:33 MET

Zestaw - jezeli to naprwawde tylko do tekstu, to moze byc celeron 333A (nie
wiem czy jeszcze do nabycia). Lepiej kup wiecej RAMu (co najmniej 64 MB) -
32 tez w zupelnosci wystarczy, ale 64 to juz cos. Mam w robocie taki PC i
wiem co pisze, bo codziennie na tym pracuje. Monitor - najlepiej 17'' (ale
przyzwoita 15'' tez OK - nie DAYTEC (mam go wlasnie w robocie).
No i drukara: NAPRAWDE GARACO POLECAM (jezeli chodzi tylko o teksty) -
laserowa OKI model OKIPAGE 6w. Mala, niedroga (ok. 900 zl), i
SUPEROSZCZEDNA. Qmpel ma w robocie. Po ok. 6 miesiacach pracy (codzienne
drukowanie ok. 20-30 stron) u niego pojawil sie komunikat, ze zaczyna
brakowac tonera. Do wyboru: "kontynuowac" lub "przerwij". Kontynuuje juz od
kolejnych 6 miesiecy i jest OK!!! Ja przyszedlem druknac swoja prace
magisterska - 2 razy po 90 stron, a pozniej jeszcze 2 razy (bo sie
pomylilem). Pozniej on 2 razy swoja (88 stron x 2) i jeszcze jeden qmpel - 2
razy 120 stron. I toner ciagle jest!!! A nowy kosztuje tylko 90 zl
(oryginalny). Nie widzialem jeszcze bardziej oszczednego sprzetu. No i
jakosc - laserowa....