Re: Problem z karta NVidia TNT2 M64 32MB pod Win98

Autor: plitkin <plitkin_at_interia.pl>
Data: Sat 03 Feb 2001 - 10:03:37 MET

Ja tu widze 2 mozliwosci:
1. Niesprawna plyta (nie znam tego modelu)
2. Jezeli to jest na VIA (nie wiem czy jest) musisz zainstalowac VIA service
pack (4 in 1), algo przynajmniej stery do AGP. DO pobrania ze strony VIA
Tech.

No i ja bym sprawdzil jak inna grafina na AGP chodzi.
A co z trybem awaryjnym? Dziala czy nie??

I czy napewno dobrze instalujesz karte (najpierw wybierasz "standardowy
sterownik ekranu", restartujesz PC, a pozniej dopiero szalejesz z RIVA?)