problem ogolny (dlugie)

Autor: jury <bloodyjury_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Feb 2001 - 08:29:30 MET

plyta glowna: commante s7ax
grafika: intel 740
procek: AMD k6-2 500 (taktowanie 5x100 i 5,5x100)
system: win98

wszystko bylo ok dopoki nie zaczalem testowac u siebie rivy tnt2
kombinowalem z ustawieniami wszedzie zeby wykrecic lepsze wyniki
od pewnej chwili wszystko co ma zwiazek z grafika przestalo dzialac
gry, dema i benchmarki albo wywieszaja komputer lub wychodza do windowsa
probowalem chyba wszystkiego
wrocilem do grafiki i740, pozmienialem z pwrotem do tych samych (tak mi sie
wydaje) ustawien w biosie, przeinstalowalem system, zaladowalem domyslne
ustawienia biosu, upgreatowalem biosa
na tym pomysly mi sie skonczyly
nie moge w nic grac za wyjatkiem dyny i siatki
przy okazji atakuje mnie caly czas win95.cih (chyba nie moge sie go pozbyc)

ma ktos jeszcze jakies pomysly?
mogla sie uszkodzic plyta glowna?

jury