Re: 800 czy 500

Autor: El presidente <postmajster_at_interia.pl>
Data: Sat 03 Feb 2001 - 01:03:35 MET

On Sat, 03 Feb 2001 00:30:39 +0100, MGB <mgb@poczta.onet.pl> wrote:

>Nieprawda... tak samo sie jara jak koperek :)

A wytrzyma 2.7V przez 30 sekund ? C633 wytrzymał, radiator zaczął
dymić, dopiero w biosie zobaczyłem napięcie zasilania ...
Co do AMD - znajomy lekko wyszczerbił TB 1100 - ponad tałzen w plecy
(rożek leciusieńko odłamany, prawie nie widać), natomiast mój Celeron
ma trzy rogi uszczerbione i nic mu się złego nie dzieje (coś mi się
wydaje że AMD trochę zbyt mały zapas krzemu daje w procesorach).

--
Łódko, pozwól żyć!