Re: PROSZE PILNIE O POMOC - CHODZI O HTML

Autor: Stanislaw Chmielarz <stach_at_uniprojekt.com>
Data: Fri 02 Feb 2001 - 23:18:34 MET

On Fri, 2 Feb 2001 16:51:53 +0100,
Iceman <djakon@tenbit.pl> wrote:

>u zgapic, bo mam problem ze u mnie w sieci paru debili notorycznie kopiuje m
>oj kod i rozne bzdury z nim robia, a nie poto sie tyle mecze
>POMOCY JAK TO ZROBIC ZEBY LMB NIE POZWALAL DOSTAC SIE DO POKAZ ZRODLO

Musisz wiedzec, ze serwer WWW jest odmiana serwera plikow, ktore
przegladarka musi sciagnac przez siec do pamieci zeby je
zinterpretowac i wyswietlic. Nawet jesli zablokujesz dzialanie
klawisza myszy to i tak mozna ten plik dostac z cache przegladarki
(pod zmieniona nazwa). Zastosowanie javascript utrudnia nieco proceder
kopiowania bowiem powoduje uruchamianie standardowych procedur przez
przegladarke otrzymujaca rozkazy od serwera a nie gotowe pliki do
wyswietlenia. Niestety, nie chcesz udostepniac nie wystawiaj na WWW.

Stanislaw Chmielarz
mailto:schmielarz@uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com