Re: Monitory 19" - co wybrac???

Autor: Jacek Kauch <jacek.kauch_at_element.tpi.pl>
Data: Fri 02 Feb 2001 - 20:53:53 MET

"Wojciech P." <wojtekp_antyspam_@astercity.net> wrote in message
news:3a7a8f1c@news.astercity.net...
> Ktory zatem monitor byscie wybrali?

od ponad dwoch lat sony 400 PS. Obraz stabilny jak na poczatku, zadnych
skrzywien zbieznosc niesamowicie dobra, ostrosc poza dyskusja. Kolory
stabilne jak na te klase sprzetu. Kalibruje co 1-2 m-ce. Generalnie b.
zadowolony jestem a jestem czlek szalenie wymagajacy co do jakosci obrazu.
Ale Ty sie srednio kieruj marka tylko zaopatrz sie w programik do kontroli
ekranu (nokia test monitor) i do sklepu sprawdzac.

pozdrawiam
Jacek