Formatowanie HD

Autor: Janusz Pieciun <JPieciun_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 02 Feb 2001 - 19:14:41 MET

Proszę o pomoc.
Nie mogę sformatować całkowicie dysku (2,5'') w notebook'u .
Po wielokrotnych próbach stale okazuje się, że coś tam zostaje (scandisk lub
ndd wykrywa resztki plików) po usunięciu ich znowu dysk nie startuje. A gdy
już myślałem, że jest OK, istaluję Windows 3.11 i otrzymuję komunikat, że
nie można skopiować pliku bo już taki istnieje w katalogu (fizycznie go nie
widać).
Chyba potrzebne jest jakieś narzędzie typu low lewel format czy tym podobne.
Problem dotyczy notebook'a Toshiba T1800, dysk 63 MB Conner CP2064.
 Proszę o radę.
=== Janusz Pieciun ===