Re: Win ME

Autor: Wonder <wonder34_at_poczta.fm>
Data: Fri 02 Feb 2001 - 15:44:38 MET

> Czy moglby mi ktos podac adresy stron zawierajace latki do WinMe (np.
> problem z zamknieciem systemu)

Chyba jeszcze nie ma takich łatek. Problemy z zamykaniem często są
związane z zasilaniem i sterownikami. Na przykład u mnie sterowniki
od Matroxa nie pozwalają zamknąć systemu gdy w opcjach zasilania
w zakładce zaawansowane, w ramce Przyciski zasilania, w polu
Kiedy w komputerze zostanie naciśnięty przycisk zasilania jest
"Wyłącz zasilanie". Jeśli jest wybrane "Stan gotowości" wszystko
jest OK. Musisz pokombinować ;)

Wonder