Re: Monitory 19" - co wybrac???

Autor: Lukasz Rewerenda <ognacy_at_hei.gliwice.pl>
Data: Fri 02 Feb 2001 - 13:30:56 MET

On Fri, 2 Feb 2001 11:50:20 +0100, Wojciech P.
  <wojtekp_antyspam_@astercity.net> wrote:

>Stanelo na tym, ze zdecydowalem sie wybierac pomiedzy
>SONY i NECiem, no i 1 wada zakupu sony i 1 zaleta zakupu NECa
[..]
>Ktory zatem monitor byscie wybrali?

Z wielu dyskusji o duzych monitorach prowadzonych na tej grupie
ostatnimi czasy (przejrzyj..) wynika, ze raczej nie SONY.
NECow 19" nie widzialem, natomiast kilka egzemplarzy E400 i
dwa G400 utwierdzilo mnie tylko w przekonaniu, ze SONY zmienia
grupe docelowa odbiorcow tych monitorow z profesjonalistow na
uzytownikow mniej wymagajacych. Obrazy sa generalnie nieostre,
a boki nierownolegle (tj. glownie w rogach wystepuja wady).
Jak na monitory za 3000+ zl (G400) jest to po prostu wstyd.

IIyame sobie kup, albo Mitsubishi.

Inna sprawa, ze mozna zawsze znalezc kogos niezadowolonego
z dowolnej marki, dlatego nie sugeruj sie za bardzo opiniami
usenetowiczow (wiadomo, kazdy chwali co sam posiada -- chyba
ze akuratnio oddaje do reklamacji ;-) tylko pojdz do jakiegos
mediamarktu z drugim sniadaniem i kilka godzin sobie wszystkie
dostepne monitory pomecz.

LR

--
Lukasz Rewerenda, Gliwice