Re: Jaki dyst twardy...IBM, Seagate, Fujitsu?

Autor: Michal' <olgierd_at_priv1.onet.pl>
Data: Fri 02 Feb 2001 - 10:27:01 MET

Użytkownik "Remigiusz Weska" <rew@simple.com.pl> napisał w
wiadomości news:95dqpq$88o$1@news.ipartners.pl...

> High-end, do uzytku domowego, i do komputerow biurowych gdzie
glownie liczy
> sie wydajnosc drukarki.
> High-end to tylko IBM i Quantum (niektore modele Seagate tez
sa uwazane za
> takie ale w to nie wierze)

A miales choc raz z nimi kontakt?
Cheetah jest obecnie najszybszym dyskiem. To, ze znajomosc rynku
u wiekszosci osob konczy sie na modelu Barracuda nie zanczy, ze
nie istnieja inne dyski. Z wypowiedzi kilku osob wynika, ze NIKT
nie mial do czynienia z dyskami Cheetah. Powod jest prosty - sa
to dyski wylacznie SCSI i w dodatku bardzo drogie. Niemniej
jednak sa szybsze od konkurencji.

Dodam, ze sam jestem zwolennikiem i uzytkownikiem IBMa - zarowno
IDE jak i SCSI.

--
Pzdrw
Michal'