Re: pytanie dot. SDI

Autor: GLide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Fri 02 Feb 2001 - 02:23:36 MET

On 31 Jan 2001 10:35:06 +0100, Silverman@go2.pl (Krzysiek) wrote:

>to po co pisze ze 50 skoro wie ze 6

A Ty czasem tak nie mowisz, gdy kots cie podkurzy.?

>ja tez mialem niezle cyrki z nt i wcale go nie uzywam za super program
>ale narazie poprostu nie jestem w stanie zainstalowac linucha
>wiec siedze na nt
Ja mam na mysli uzytkownikow TEPSy, cierpiacych majacych z powodu
uzywania pzez TPSe nt na serwerach.

>w sieci mam 2 kompy sasiad i ja plus serwer dotychczas serwer byl
>na 486 z 24ramu dzisiaj wymienile go P75 z 32 ramu
>wiem ze linux bedzie sprawowal sie lepiej ale zainstalowanie go
>i skonfigurowanie to koszmar
>przez tydzien probowale i dupa

Mysle, ze warto powalczyc.

>jakimi moimi teoriami mowimy tu chyba ogolnie o win nt,
>a nie tylko moim serwerze na nt,
>i jego stabilnosci w ktora nie wiezy Wojciech Giersz
>prawdopodobnie z blednego zalozenia ze skoro jest
>to produkt microsoftu to bedzie sie wieszal co 30 min.
>a ta wypowiedz raczej potwierdza jego w miare niezawodnosc
>win nt
Jesli ktorycs sie cyt "bo i tak co jakis czas sie ktooryc
proc zwiesza i reebotuje :)", "nie gupio jest NTka reebotowac
co miesiadz , a wrecz jest to wskazane (rosnie zasmiecenie
pamieci az system sie zatyka)"
To chyba nie swaidczy dobrze o systemie.

>to nie argumentacja tylko stara zyciowa prawda o ktorej terzeba pamietac
>zanim napisze sie ROTFL
Prawdy prawdami, a ta nie koniecznie musi miec zastosowanie w wypadku
Twoich adwersarzy.

>jak czlowiek piesze ze niemozliwe jest zeby system z windowsem
>chodzil dluzej i argumentuje to tylko tym ze jest to produkt microsoftowego
>szajsu
>i dodaje do ROTFL to naprawde jest jeszcze na bardzo niskim rozwoju
>spolecznym

jego argumentacja nie byla moze zbyt wysublimowana, ale niestety styl
pozosatl stylem. Takze jego (ciekawe komu niechcacy dolozylem)

Pozdrawiam
GLide