Re: Jaki dyst twardy...IBM, Seagate, Fujitsu?

Autor: Sebastian Demski <sdemski_at_wp.pl>
Data: Thu 01 Feb 2001 - 22:43:58 MET

> Fujitsu sa wolniejsze.

ja tam chwalę Fujitsu. Są faktycznie bardzo ciche i wcale nie są wolniejsze
od innych. Wręcz przeciwnie. Jeśli chodzi o modele 5400obr/min to testowałem
kilka i w transferze rzeczywistym są szybsze od IBM DTLA. Test HD Tachem:
IBM 20GB 20MB średnio, Fujitsu 25MB średnio. Modele 7200 są trochę szybsze w
transferze i mają dużo miejszy czas dostępu. Nie pamiętam liczb. Wczoraj
testowałem Segata 20GB też 5400 i miał transf. 20MB i czas dostępu 17ms,
więc i tak bym wolał Fujitsu tym bardziej, że tańsze od IBM.