problem z nagrywarka

Autor: Scroopy <scroopy_at_poland.com>
Data: Thu 01 Feb 2001 - 20:35:44 MET

Mam nagryware Philips CDD3610 2x\2x\6x. Ostatnio przestala mi dzialac,
dalem do serwisu, a tam powiedzieli ze to musi byc wina mojego sprzetu
bo u nich jest ok.
Wszystko zaczelo sie jakis czas temu kiedy probowalem nagrac plyte
dochodzilo do kilkudziesieciu procent i sie sypalo, w koncu dzoszlo do
tego ze prawie wogle nie rusza z miejsca.
W EasyCD Creator pojawial sie napis "Power Callibration Error"

ps. uzywalem roznych programow do nagrywania, reinstalowalem winME,
ale nic nie pomoglo.
TIA

pozdrawiam

< ScrOOpy >