Zrzut Biosu przez PrintScrn

Autor: roo-d <roo-d_at_net.e.pl>
Data: Thu 01 Feb 2001 - 19:17:45 MET

Kłopot jest następujący: jestem leniwy i nie chce mi się spisywać ustawień Biosu
ręcznie, więc postanowiłem je wydrukować. Problem w tym, że po naciśnięciu
klawisza PrintScrn drukarka pobiera papier, następnie zatrzymuje się, zaś
kontrolka "wznowienia" zaczyna mrugać (drukarka czeka na znak końca strony).
Naciskam więc przycisk "wznowienia", zaś drukarka (HP DeskJet 690C), która w tym
momencie powinna zacząć drukować, wyrzuca pobraną kartkę. Czy ktoś wie co z tym
zrobić ?

--
Pozdrawiam,
roo-d