Odp: Modem zamraza peceta...

Autor: Szymon Woziwodzki <woziwodzki_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Feb 2001 - 16:23:30 MET

Mam Zoltrix Sagitte na ME i ostatnio też pojawił mi się ten problem. Po
jakiś trzech próbach modem poszedł dalej i weryfikował hasło i użytkownika.
Zauważyłem jeszcze,że przy oprogramowaniu do płyty, ja mam MSI K7TPro jest
program który przyspiesza modem teoretyczie. Teoretycznie bo próbowałem i
modem mi wogóle nie działał.Dopiero ustawienie,żeby nie przyśpieszał modemu
spowodowało,że modem odpalił normalnie.
Podejrzewam,że ten programik dalej miesza.Może masz to samo. U mnie ten
program "MoSpeed" wchodzi w skład PCAlert III, który monitoruje temperaturę
procesora,wentylator,napięcia.
Daj znać jak coś będziesz wiedział.Jestem zainteresowany.Zobaczę czy mój
modem,jeszcze się będzie tak zachowywał.
Pozdrawiam
Szymon

Użytkownik Maciej Lankowski <berberek@priv7.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b69i7ts85upvqlatqv8hutss5v7qc41m1v@4ax.com...