Re: 800 czy 500

Autor: PaPi <papi_at_gd.home.pl>
Data: Thu 01 Feb 2001 - 10:47:22 MET

> Hey...
> Ktorego procka Waszym zdaniem lepiej kupic
> athlon 500
> duron 800
> i jesli mozecie prosze o krotkie uzasadnienie

Nie ma Athlonow SocketA 500MHz. Nie ma sensu kupowac plyty SlotA bo w tej
chwili zadne procesory nie sa produkowane na SlotA. Co prawda teoretycznie
mozna kupic przejsciowke SlotA - SocketA ale w Polsce tylko teoretycznie.
Zastanow sie nad kupnem Athlona 700MHz koniecznie SocketA. Nie za bardzo
rozumiem tylko po co chcesz kupowac Durona 800? Nie lepiej kupic Durona 600
i lepsza plyte glowna. Ze wszystkich Duronow 600 ktore mialem albo kupilem
do pracy nie bylo ani jednej sztuki ktora nie chodzilaby na 900MHz. Co do
plyt glownych radze Abita KT7 (ale RAID - na zwyklym sa klopty z praca UDMA
np. z dyskami IBM) albo Asusa A7V - mam teraz w domu i goraco polecam.

Pozdro

PaPi