Virus!!! Pradzcie...

Autor: Pawel Topa <topa_at_icsr.agh.edu.pl>
Data: Thu 01 Feb 2001 - 10:08:33 MET

Witam!
Pierwszy rac jestem na grupie, wiec przepraszam jesli powtarzam to
pytanie.
Dopadly mnie dwa wirusy Win95.Spaces.... i Win95.CIH.... Zarazily mi
komputer domowy i w pracy. Zdobylem Mks_vira z stycznia tego roku oraz
sciagnalem InoculatePE 5.2. Z komputera domowego wirusa pozbylem sie
dopiero po formatowaniu dysku i instalacji systemu od nowa. W pracy
jednak pomimo ze usunalem wszystkie zarazone pliki wirus wciaz sie
pojawia jakby znikad. Nagle okazuje sie ze plyty sprzed CD z instalkami
sprzed paru lat (97,98) rownierz sa pozarazane tymi wirusami, choc do
tej pory nie bylo zadnych problemow. Doradzcie co zrobic zeby usunac to
dranstwo.
Moze te programy robia mnie w konia raportujac nieistniejace wirusy. Czy
ktos uzywal Inoculate? Moze ktos zna jakis program antyvirusowy ktory
radzi sobie z tym dranstwem?
A w ogole to co to za virusy? Jak one sie mnoza?
Czy jest w polsce jakas strona o virusach?

Pozdrawiam

--
Pawel Topa
topa@uci.agh.edu.pl