Re: Jakosc kineskopow FD-Trinitron

Autor: Remigiusz Weska <rew_at_simple.com.pl>
Data: Thu 01 Feb 2001 - 09:19:28 MET

Zawsze mozesz zrezygnowac z zakupu i musza ci oddac zaliczke, trzeba sie
liczyc jednak z tym ze wiekszosci malych sklepow po prostu nie stac na to
zeby sprowadzic
monitor za >2000 ktory bedzie stal na polce.

Ale w wiekszych stoja i mozna zobaczyc i porownac z innymi (Ja ogladalem w
Media Markt w Waw-ie, staly
w rzadku rozne monitory i gdzies w srodku Sony E400)
Oczywiscie kupilem gdzie indziej bo roznica w cenie byla 400 zl.

Remek
rweska@ajax.umcs.lublin.pl

Uzytkownik "Piotr Podsiadly" <piquadrat@interia.pl> napisal w wiadomosci