troche ramu

Autor: dworake <dworake_at_poczta.fm>
Data: Thu 01 Feb 2001 - 04:36:00 MET

Mam zamir dokupic 64 mb 100MHz SDRAM-u (180zl)w sklepie firmowym gdzie
kupilem komputer .Czemu w tym sklepie ? A no bo naczytalem sie w CHIP-ie ze
nawet dobre pamieci moga z jedna plyta dobze wspolpracowac a z druga nie ,
tak wiec jezeli bede mial pecha i kupie niekompaktybilne pamieci to wezne
peceta do serwisu i oni zamiemienia mi ram na kompaktybilny z ABIT BH6.
Gdyby ram pochodzil nie od nich to prawdopodobnie by powiedzili ze to sa
lewe pomieci i wstawili by swoie za ktore bym zaplacil .Te 180 zl to duzo
czy nie za pamiec??? O ile przeplacam?