Re: TPSA po modernizacji?

Autor: Kaja <fatum_at_friend.pl>
Data: Wed 31 Jan 2001 - 15:08:00 MET

Czarek Gorzeński napisał(a):

> Dlatego nie lubię automatyki ;> Ale pamiętasz jeszcze od czego zaczął
> się wątek? Że TP S.A. oszukuje. A jednak tutaj nie oszukała, co
> sugerowałaś, bo połączenia były i to, jakby nie patrzeć, za Twoim
> przyzwoleniem... A że nie wiedziałaś wtedy o skutkach, to trudno winić
> TPSA.

Pamiętam od czego zaczął się wątek...Napisałam poźniej nawet, że jak przeglądam biling za
polączenia z internetem, to zauważam, że mi impuls wchodzi na impuls!.. Tak mam na
wydruku...Dwa połaczenia w jednym...Drugie połaczenie zaczyna się, gdy jeszcze poprzednie
trwa...a to jest już oszustwo...Nie chciało mi się iść do TPSA z reklamacją, bo wiem, że z
nimi człowiek nie wygra.

Pozdrawiam

Kaja