Podkrecanie Celerona 700

Autor: Paweł Rączka (ghost_at_jasna.tarnow.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 20:22:30 MET

Pozyczylem od kolegi procesor Celeron 700 cC0 i walcze z jego podkrecaniem:
Plyta glowna to Abit SE6 chlodzenie - GoldenOrb
na 10.5x90MHz=945MHz 1.75V jest 100% stabilny
ale nie moge uzyskac 10.5x100=1050MHz nie wlacza sie wcale
Probowalem napiecia do 1.95V i nic
Myslalem ze procek bedzie moze wieszal komputer, a tu nic, wogole nie
startuje
Czemu ????
Czy ktos z grupowiczow ma doswiadczenie w podkrecaniu takiego procesora???

Wiem, ze nikt nie gwarantowal mi ze pojdzie na 100MHz. Po prostu
jestm ciekaw

--
Paweł Rączka ghost_at_jasna.tarnow.pl
GSM/SMS: +48 604 955 768