RAM

Autor: Grzegorz (grzegorz3_at_kki.net.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 14:26:50 MET

Witam wszyskich grupowiczow
Pytanie moje dotyczy programu "FreeMem Std". Na zakładce "Free Memory"
program zaznacza mi 32 MB i nie wiem dlaczego, poniewaz ma 64 MB Ramu (2 x
32). Jeżeli sam przestawie na 64 to po ponownych uruchomieniu znowu jest
wskazanie 32. I jeszcze jedno, czy wyświetlana wielkosc pamieci na zakladce
Statistics to calkowita pamiec z ktorej moga korzystac programy bo niekiedy
spada mi do 0 a wszystko dobrze chodzi (interfeis po ang.)

Grzegorz