Re: Pamieci

Autor: Andrzej Pinczuk (andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 19:50:15 MET

Marek Smolinski <mark_at_chem.uni.torun.pl> napisal(a):

>1) Co to za firma WILK ? na ile dobre sa jej pamieci,
>i czy warto je kupic, sa zaklasyfikowane jako firmowe.

Mam pamięć Wilka. Po roku użytkowania
posypało sie około 1KB w 82 MB'ajcie. Ponieważ
uszkodzenie było dość, hmm... mało uchwytne,
obawiałem się, czy ichniejszy serwisant potwierdzi
uszkodzenie (windows chodził normalnie, błedy pojawiały się
dopiero przy specyficznych operacjach). Okazało się, że
nie było żadnego problemu i pamięć wymieniono od ręki.
Co zaś się tyczy podkręcania, to 100MHz kość odmawia
posłuszeństawa już na fsb 112 Mhz :-(

Xaltuton