Re: pytanie dot. SDI

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 19:27:48 MET

The Radoslaw Sokol wrote:

>Hi,

>To słabo coś -- serwery NT potrafią niezawodnie działać
>choćby i rok. Mój dotychczas najdłużej chodził miesiąc, potem
>na kilka godzin prądu zabrakło w sieci niestety :-)

a kilkuprocesorowe servery z NT to nawet i bez kontrolnych
comiesiecznych reebotuf :)) (bo i tak co jakis czas sie ktooryc
proc zwiesza i reebotuje :)
-na kursach M$ dot. NT mowia ze nie gupio jest NTka reebotowac
co miesiadz , a wrecz jest to wskazane (rosnie zasmiecenie
pamieci az system sie zatyka).

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not