Pomoc dla kolegi

Autor: marcin_prezes (mgornik_at_dami-mc.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 18:59:20 MET

Moj dobry przyjaciel studjuje w USA, ma pewien problem
cytuje :
"co do tego programu blokujacego to tak: on blokuje wszytskie strony ktore
zawieraja materialy dla doroslych lub sluza do znajdowania materialow dla
doroslych, czyli wiesz: jak wszystkie przeszukiwary typu altavista,
microsoft, yahoo. lecz na niektore anglojezyczne strony moge wejsc jak np.
na www.dialpad.com nie wiem dlaczego nie blokuje polskich stron byc moze
dlatego ze nie zawieraja "nieodpowiednich" materialow. ale nic to. kurwa
marcin gdy uruchamiam internet explorer to pokazuje mi sie automatycznie
okno tego programu na srodku i mam do wyboru pare opcji: moge podaj nazwe
uzytkownika (czyli nazwe tego skurwysyna co zalozyl haslo) potem haslo i
wtedy jesli mi sie uda to moge wejsc na kazda strone jaka chce. mam tez dwie
inne mozliwosci: moge kliknac na ikone I'm Guest czyli jestem gosciem ale
wtedy to filtruje strony z najwiekszym rygorem czyli praktycznie nie moge
wejsc nigdzie, moge rowniez nacisnac na Cancel czyli na anuluj ale wtedy
wyswietla mi sie strona ze nie mam polaczenia z linia telefoniczna. tak wiec
jestem w kropce i potrzebuje jakiejs pomocy."

Jezeli ktos wie jak to obejsc to prosze o pomoc
DZieki i Pozdrawiam.