Odp: jak zrobic liste???

Autor: Shuwar (shuwar_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 15:54:05 MET

Użytkownik baZyl <bazylook_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9565ec$pf4$1_at_news.tpi.pl...
> Mam pytanko, czy ktos wie, pamieta jaka komenda robilo sie liste plikow w
> danym katalogu (wszystkie pliki sa spisane w pliku textowym), a moze jakis
> programik?
> Chociaz wolalbym komende, ja niestety zapomnialem... ;(((

Tak jak napisano

    dir *.* > nazwa_pliku

znak '>' oznacza zmianę strumienia wyjściowego, na który kierowane są dane.
W tym wypadku wynik kierowany jest do pliku. Można też (przynajmniej
teoretycznie) przekierować to na drukarkę DOS'ową : PRN (czy PRT nie
pamiętam)

---------
ShuCASH 2000 - program wspomagający zarządzanie
domowymi finansami - SHAREWARE!
http://shuwar.prv.pl/zapowied.htm