Re: Syf na ... d(gr)upie

Autor: Jenot (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 10:46:39 MET

niGhtowL <nightowl_at_poczta.onet.pl> wklepał:
[...]
>Tak sobie przyszedłem do pracy, włączyłem kompa, przeglądam
>grupę - moja ulubiona do tej pory - i po prostu po 20 postach mi się
>odechciewa...

Proponuję jakiś porządny Killfile/Scorefile. Ja używam slrn i mam
tak skonfigurowany Scorefile, że interesujące mnie posty (odpowiedzi
na moje posty, interesujące mnie tematy, interesujący grupowicze),
są na początku listy, przy czym np. punktacja się sumuje... np.
post jest napisany przez interesującą mnie osobę (+100pkt) i jeszcze
o interesującym temacie (kolejne +100) dostanie, co logiczne +200pkt.

A w reszcie postów przeglądam tylko nagłówki poszukując czegoś
interesującego.

Pozdrawiam,

--
Tomasz (Jenot) Stafiński mailto:jenot_at_mi5.org.uk
////// Linux User #47986    ICQ: 74662842 \\\\\\