Re: Utawienia AGP !!!

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 11:12:56 MET

Raffa napisał(a) w wiadomości: <9535ua$o3n$2_at_news.tpi.pl>...
>zdecydowanie masz problemy z AGP !!!
>jak AGP ma pracować normalnie jak podkręciłeś z 66MHz na 100MHz
>to że procek chodzi to ok ale karta grafiki i AGP moze nie wyrobić
>przestaw (jeśli można) w BIOS'ie ustawienie dzielnika AGP/FSB 2/3 czyli
>proc (i FSB) zostaje 100MHz a AGP normalnie na 66MHz
A ja mam nie podkręconego Duraona i płytę z AGP x4 (Karta Ge-force - również
obsługuje AGPx4), a Si-Sandra podaje mi, że mam za wysoką częstotliwość
magistrali AGP. Podaje (o ile pamiętam) 400Mhz i proponuje zmniejszenie.
Wszystko działa dobrze, komp się nie wiesza (w granicach normy ;)). Myślę że
błąd jednak tkwi po stronie Sandry - może mam za starą wersję...

Pozdrawiam
Marek