Programy do CD-RW

Autor: Filemon (filemon75_at_poland.com)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 00:34:56 MET

Cześć

    Jestem od dzisiaj posiadaczem Teac-a 4x4x32 (jeszcze szczęśliwym) no ale
nie mam softu.
Pomózcie i podajcie znane linki do pełnych wersji np. Nero Byrning lub Clone
CD itp.
Próbowałem ściągnąć z cdrinfo.pl i cdrinfo.com, pc.com.pl ale transfer
tragedia a jestem modemowcem i zależy mi na szybkości. Ew. może mi ktoś
podrzuci crack-i do w/w softu.
Z góry dzięki za pomoc dzięki Wam będę mógł się pobawić tym cackiem. Umieram
z niecierpliwości.
Pozdro
Filemon

--