Re: Cel 300A@450 - HELPPPPPP

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 00:03:01 MET

The Wojciech Giersz wrote:

> [...]
>504MHz przy napieciach nie przekraczajacych 2.3V, do tego ok.
>30 sztuk nie bylo w stanie stabilnie pracowac na 450MHz, przy
>napieciu nie przekraczajacym rozsadnej granicy 2.1V. Nie
>mowie tutaj bynajmniej o bootowaniu do Windy, ale o minimum
>kilkugodzinnej petli dema z zamkiem w Unrealu, rozdz.
>1280x1024 i trybie software. Jako ciekawostke moge dodac to,
>ze BH6 byla wyraznie lepsza platforma pod te Celerony --
>stabilniejsza i wyzej sie procesory krecily (nie zawsze). Czy
>masz jeszcze jakies pytania, ZANIM KURNA ZACZNIESZ ZNOWU

ok , skoro tyle az przetestowales to jestes jakis nmaniak :))
mi sie nie chcialo codziennie z magazynu plastra procow wynosic
.. mialem zycie osobiste :)
Jednej rzeczy sie czepie , no wlasciwie dwuch :)
1 ----
>Wyobraz sobie, ze wiem, co to jest SEL100/66, jak rowniez wiem
>NA PEWNO
>jaki to ma _praktyczny_ wplyw na stabilnosc podkreconego
>Celerona 300A w Abicie BH6.
..jaki ? :)) nawet ci linka podalem , teraz to ladnie przeczytaj
i zapodaj na groope wnioski :) bo to "na odwroot" bylo
przezabawne :)

2 ----
>nie przekraczajacym rozsadnej granicy 2.1V
od kiedy to jest rozsadna granica ? nawet MGB powie ze rozsadna
to 2.2-2.4V a nie jakies 0.1V wiecej ...

No i skoro znasz MGBa tez to biore na to poprawke i juz sie nie
bede tak czepiac :))

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not