Kto posiada modem Asmax 56kbps flash memoryV.90 ISA proszę o pomoc.

Autor: Paweł (pawel_ostr_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 00:11:36 MET

Posiadam modem (1) Asmax 56kbps flash memoryV.90 Internal voice na złączu
ISA .
Proszę użytkowników tego modemu o ocenę lub ewentualne doświadczenia.Mam
wrażenie że jest on wolniejszy od modelu (2)Asmax 56kbps V.90 Surfer na PCI
którego używałem poprzednio. Pierwszy modem łączy się przy prędkości
33600bps a drugi 46666bps. Pomóżcie wybrać mi model z tej firmy lub innej
godnej uwagi. Szukam modemu sprzętowego.

E-mail: pawel_ostr_at_interia.pl