2 karty GFX

Autor: Piotr Sobolewski (adramel_at_nets.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 22:50:15 MET

Witam

Jak że w końcu kupiłem sobie telewizorek, to odrazu zapragnąłem
podłaczyć pod niego komputer. Ale że lubię moją starą kartą GFX bez
wyjścia TV to pomyślałem by kupić coś na PCI z wyjściem TV.
Czy windows 98/Me nie zwarjuje gdy załaduje mu dwie karty GFX? Jedną
na AGP, a drugą na PCI? Czy będzie możliwość wybrania co ma się
wyświetlać na czym?

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski adramel_at_nets.pl