Re: Mirroring.

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 22:35:52 MET

On Sun, 28 Jan 2001 11:22:58 +0100, Rafal wrote:

> wiec sugerujesz, ze ibmy to jest tandeta ?, to ja ci powiem cheetach to
> tandeta!, padaja jak kaczki, a ibm scsi to jest tzw. high end (cheetach tez,
> ale nie wiem czemu?????) czyli przezywa wszystkie inne i przebija osiagami

padnietej czity nei widzialem; o ktorego ibm'a ci chodzi, bo chyba
nie o dtla ? ;-> a osiagi to sprawa drugorzedna, po niezawodnosci.

> a w tekscie "dyski, ktore maja wersje na ide, z definicji sa tandetne" nie
> ma odrobiny prawdy, skad takie teorie zdobyles ?

sa projektowane tak, zeby byly tanie. dane przechowywane na pecetach
maja zwykle mala wartosc, wazniejsze sa parametry, ktore dobrze
wygladaja w rankingu typu czas dostepu czy sredni transfer.