Re: !!!! Do użytkowników SDI !!!

Autor: mackozer (mackozer_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 19:29:34 MET

Użytkownik <falcontm_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:43c3.00000000.3a755004_at_newsgate.onet.pl...

> Tak apropos co to jest ten "dialog" bo nie kojarze zwrotu ??

Dialog to prywatna firma telekomunikacyjna (czyt. konkurent TPSA),
która działa już na Śląsku, a ostatnio rozczarowała oczekujących na nią
mieszkańców Łodzi (w tym i mnie) przesuwając terminy podłączenia
abonentów o ponad 1 roku.
Dialog proponuje zryczałtowaną opłatę za dostęp
do internetu przez zwykły modem i linię telefoniczną w wysokości
ok. 80 zł/mc.

MacKozer