Re: Uzywany naped CD-R(W) czy nowy?

Autor: Bartek (bart1awo_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 16:42:49 MET

Użytkownik "Rafal B." <rafal1st_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> On Sun, 28 Jan 2001 23:06:46 +0100, "Bartek" <bart1awo_at_poczta.onet.pl>
> wrote:
> Witka,
> tak wlasnie znalazlem www.cdrinfo.pl i duuużo ciekawych informacji
> tamże. No i ten TEAC IDE przykuł moją uwagę. Szczególnie, że mogę go
> kupić (jak się dowiedziałem - za 500 zł).
> A co do funkcjonalności to chodzi o możliwość nagrania/skopiowania
> raczej dowolnych płyt (kopie na własny użytek ;-)
>
> pozdrawiam,
> Rafał.
>
> PS. I jak się sprawuje ten TEAC - zwalił dużo płyt czy wręcz
> [...]

jak na razie nie padla mi zadna, ale wielkiej ilosci nie nagrywam,
tylko na wlasny uzytek. poza tym jest on bardzo cichy nawet jako
cd-rom podczas czytania z max. predkoscia. A propos, jako cd-rom
tez sprawuje sie swietnie i czyta nawet niezle przymatowiale plytki.
generalnie jestem z niego bardzo zadowlony - IMO swietny naped do
domowego uzytku. czasmi denerwujace jest tylko to, ze co ok. 2s mignie
mu jedna z diod, ale podobno w win98 da sie to wylaczyc przez menedzerze
urzadzen wylaczajac opcje "autopowiadomienie po wlozeniu" czy cos takiego-
nie sprawdzalem, bo mam W2k. Teaca uzywam razem z NERO - robi sobie niezly
bufor w pamieci RAM (chyba z 15 MB), co daje bardzo skuteczne zabezpieczenie
przed przerwaniem strumienia danych nawet, gdy mocno obciazysz dysk
(oczywiscie
przez jakis okreslony czas, ale ten czas jest dosc dlugi).
osobiscie bardzo polecam ten naped - dobry stosunek jakosci i mozliwosci do
ceny,
jesli zas chodzi o obslugiwane formaty, to pewnie juz wyczytales wszystko na
cdrinfo

pozdrawiam
Bartek